עסקים ונדנדות 2014 עקומת הפעמון המסבירה את הדרך בה התרבות המודרנית מאמצת לחיקה שינוי בצורת מוצרים חדשים והרגלי צריכה וצרכנות, מספרת סיפור ברור ועקבי, שסופו ידוע מראש.

אנו רואים שוב ושוב כי גם אלו המתעכבים, הממתינים והחוששים מאימוץ החדש, בסופו של דבר נאלצים להתמסר לשינוי הבלתי נמנע, בייחוד בתחום העסקים, ולאמץ את השינוי. אלו הבוחרים להתנגד בכל תוקף, מוצאים את עצמם כמוצר שפג תוקפו, בחוסר רלוונטיות לשוק.
אם אתם מחזיקים בעסק בשנת 2014 ועדיין לא אימצתם את השינוי הברור והמובהק בשוק של ימינו – הנוכחות ברשת האינטרנט, הרי שאתם נמצאים מאחור, הרבה מאחור, ומוטב להפסיק להתנדנד, ולהגיע להחלטה החיונית, שבשביל רבים מבעלי העסקים היא החלטה של להיות או לחדול.

שיווק בפליירים לא עושה את העבודה, והשיווק האגרסיבי בטלוויזיה נחשב כמעיק ומוקצה מחמת המיאוס. הרשת מאפשרת אפיקי שיווק חכמים במיוחד, שמטשטשים את הגבולות בין שיווק לבין שיתוף פעולה עם הלקוח.

כיום זה כמעט בלתי אפשרי להחזיק עסק משגשג, או לפחות להגיע למיצוי הפוטנציאל העסקי האמיתי שלכם, ללא נוכחות ערה וחזקה ברשת האינטרנט, הזירה העסקית-כלכלית בה מתרחשת רוב הפעילות של ימינו, המקום בו המתחרים שלכם מבצעים עסקאות על בסיס יומיומי.

לאן נעלמו הלקוחות שלכם?

גם הצצה מהירה ושטחית על תרבות הצריכה של ימינו חושפת תמונה בהירה וצלולה לחלוטין. המחשבים הניידים, הטלפונים הסלולאריים החכמים, תרבות הדוא"ל והבלוג, וכמובן השיווק ברשתות החברתיות, אלו הם ערוצי התקשורת העסקית המובילים, והמקום בו קהל הלקוחות שלכם מבצע את העסקאות שלו.

מי שהשכיל לאמץ את השינוי כבר בתחילתו, בזכות אמונה, חזון או הבנה עמוקה של התהליכים הכלכליים שהתרחשו מאז פריצתו של האינטרנט לחיים, נמצא כיום כברת בחזית הרשת, עם עסקים מקוונים שמניבים הון תועפות במינימום הוצאות.

בתחילת הדרך, היו אלו הנועזים שבנו אתר לעסק שלהם, אך כיום זה עניין מובן מאליו, חלק מהתהליך הטבעי והמתבקש לכל עסק חדש, וכמובן, מהלך חיוני לכל עסק קיים המבקש לשרוד ולשגשג בעולם תחרותי, מהיר וטכנולוגי.

הצעד הראשון בתהליך הוא ההבנה כי לא מדובר בבחירה אמיתית, אלא בקבלת המציאות הקיימת. העובדה שאתם קוראים שורות אלו מדגימה בצורה חסרת פניות עד כמה זמינותה של הרשת חיונית, ומעבר להבנה של הצורך, יש מספר מהלכים טכניים ברורים וידועים שכל בעל עסק צריך לעשות.

היתרון של המאחרים

אם יש יתרון אחד ברור וחשוב מאין כמותו לבעלי עסקים אשר עדיין לא עשו את הצעד ונכנסו לתהליך השיווק המקוון הוא העובדה שאחרים כבר עשו זאת, ועושים זאת במשך שנים.

הניסיון המצטבר של מקדמי אתרים, בוני אתרים ומשווקים אינטרנטיים נמצא כיום במקום חכם ובעל ידע מקיף בכל העולמות המקוונים. אותו הידע נגיש וזמין ברחבי הרשת, כך שהוא פתוח לשימוש בעלי המקצוע התומכים בתהליך שלכם.

בעוד שעסקים אחרים שכבר נמצאים ברשת מזה זמן מה עברו תהליך לימוד ארוך שגבה מהם זמן רב וסכומים לא מבוטלים, אתם נהנים ממינוף מקסימאלי של ניסיון העבר, וצוללים לעובי הקורה תוך ניצול אידיאלי של המשאבים שלכם, והגעה ליעדים העסקיים שלכם בצורה אופטימאלית.

מה הצעדים הבאים?

כפי שאמרנו, הידע המצטבר ברור ונהיר, ומאפשר יצירה של סכמת עבודה יעילה ונוחה, הניתנת לפירוט בשני שלבים ראשיים, המתחלקים לתתי-שלבים בדרך להצלחה מקוונת:

    1. הקמת אתר – משלב איפיון האתר, הכולל הבנה רחבה על השירותים מוצרים של העסק שלך, מטרות האתר, קהלי היעד השונים, עיצוב האתר ויצירת בסיס פעיל ומוכן לקידום, שלבים אלו נעשים כיום במהירות וביעילות על-ידי בעלי מקצוע המתמחים ביצירת האפיון, המועבר לבונה האתרים ולמעצבים הגראפיים, ליצירת אתר המותאם בצורה הרמטית לצרכים והמטרות של העסק, בכדי לספק תוצאות מיידיות ואופטימאליות.

 

  1. מיתוג ושיווק – תהליך מתמשך שדורש הרבה בתחילה, ופחות בהמשך, תהליך מרגש שמביא את העסק שלך להגשמת הפוטנציאל הכלכלי שלו, ולעיתים קרובות מביא לתוצאות יוצאות דופן, הכנסות ברמה בלתי צפויה וזרם לקוחות קולח הדורש הכנה מראש.

הזינוק שנוצר בכמות העסקאות תוך תהליך שיווק מקוון חכם וממוקד הוא אתגר לכל עסק, ובכדי לבנות מותג איכותי על גבי הרשת ומחוצה לה יש להיערך מראש בצורה נבונה, ולדעת כי אתם מוכנים לספק את הסחורה המובטחת ומחזיקים במערך שירות מלא. מותג טוב נשען על אמינות, וחלק מהתהליך העסקי החכם של פריצה

 

תגיות:

תגיות: