פרסום ממוקד ומפולח
פרסום בפייסבוק הוא מושג שתפקידו לתאר את כל הפעולות אותן מבצעים על מנת להעלות את המודעות אל אתר אינטרנט או מותג מסוים ברשת החברתית פייסבוק. עם זאת, חוקי המשחק שונים מאוד מאלו של ערוצי השיווק הקלאסיים אליהם הורגלנו עד לסוף העשור הקודם. נכון לשנת 2020 ישנם מעל 2.3 מיליארד משתמשים פעילים בחודש – דבר המאפשר לנו המפרסמים לזכות בחשיפה גבוהה, לטרגט, למקד ולפלח קהלי יעד לפי: נתונים דמוגרפיים, גיל, מין, תחומי עניין, מצב משפחתי ועוד על באמצעות המידע העצום שצוברת פייסבוק על בסיס יומי.
אפיון ויעדים
שלב התחלתי בו אנו מאפיינים את בית העסק, המוצר או השירות אותו נרצה לפרסם, מאפיינים את קהל היעד, מציבים יעדי פרסום וקובעים תקציב ופרקי זמן עליהם נישען בשלבים הראשוניים של הקמפיין.
בחינת התחום
השלב בו אנו בוחנים את תחום העיסוק של העסק, פעילות המתחרים, חוקרים מגמות, בוחנים את קהלי היעד הקיימים, עוברים על הגדרות העמוד, בוחנים את הנכסים הקיימים על מנת לקבל תמונת מצב ברורה יותר ועוד.
הקמה וטרגוט
לאחר שאספנו את כל המידע הדרוש ולמדנו על אופי וקהל היעד של בית העסק אנו מתחילים להקים ולהגדיר את חשבון הפרסום, בונים ומעצבים מודעות, בונים קהלי יעד, מטמיעים פיקסלים ועוד.
בקרה וניהול שוטף
החלק האחרון ותחילת המסע הארוך בו אנו ומתחילים עבודה אינטנסיבית על מכלול הקמפיין בין היתר: אופטימיזציית הקמפיין, חיתוך קהלים, העלאת ציוני האיכות, שיפורי CTR, שיפור אחוזי ההמרה ועוד.
חלק מארגז הכלים
פרוייקטים אחרונים
הקמת דף נחיתה ופרסום בדיגיטל
הקמת דף נחיתה ופרסום בדיגיטל
הקמת דף עסקי
הקמת דף עסקי
הקמת דף עסקי
הקמת אתר מסחר וקידום בגוגל
הקמת דף נחיתה ופרסום בדיגיטל
הקמת דף נחיתה
הקמת דף נחיתה ופרסום בדיגיטל
עיצוב הלוגו והקמת אתר החברה
הקמת דף נחיתה ופרסום בדיגיטל
הקמת דף נחיתה ופרסום בדיגיטל
הקמת אתר מסחר
הקמת דף עסקי
הקמת דף עסקי
הקמת דף עסקי
הקמת דף עסקי
הקמת דף עסקי
מוכנים לפרסם?
נשארו לכם שאלות? מעוניינים להתחיל לפרסם את העסק שלכם? השאירו פרטים ואחד ממנהלי הקמפיינים שלנו יצור איתכם קשר בכדי לפרט על האפשרויות הקיימות ודרכי העבודה.