דף עסקי בפייסבוק הוא הדרך שלכם ליצור קשר עם קהל הלקוחות שלכם דרך הרשת החברתית הגדולה בעולם. באמצעות הדף אתם יכולים לצבור אוהדים אשר עושים "לייק" לדף ומתחילים לקבל ממנו עדכונים כל פעם שאתם מעלים סטאטוס חדש.

כמו כן, אתם יכולים לפרסם את הדף באמצעות הפרסום הממומן של פייסבוק על מנת לצבור אוהדים נוספים שיש להם עניין במוצר או השרות שאתם מפרסמים ואפילו להגביל את קהל היעד של המודעה לפי מאפיינים דמוגרפים או על סמך חברות עם האוהדים הקיימים.

מהם ההבדלים בין דף עסקי בפייסבוק לפרופיל פרטי?

ישנם מספר הבדלים משמעותיים בין דף עסקי בפייסבוק לפרופיל פרטי, והחשוב מביניהם הוא שדף עסקי לא מוגבל בכמות האוהדים שלו, זאת לעומת פרופיל פרטי שמוגבל ל-5 אלף חברים. שנית, באופן רשמי, פייסבוק אוסרת על שימוש בפרופיל פרטי לצרכים שיווקים של ארגון או חברה, ולכן מי שעושה שימוש בפרופיל פרטי לצרכים כאלו, מסתכן כי הפרופיל שלו ייחסם או ימחק.

הקמתי דף עסקי בפייסבוק – מה עכשיו?

הקמת הדף העסקי כשלעצמה היא רק אחד השלבים הראשונים, וכעת מתחיל החלק המורכב יותר שלעיתים קרובות מבוצע על ידי חברה מקצועית לשיווק ברשתות חברתיות. בכל אופן, כעת יש לדאוג לעצב את הדף באופן מקצועי, כולל לוגו (במקום תמונת הפרופיל) ותמונת שער רחבה ברזולוציה גבוהה.

כמו כן, יש להתחיל לעקוב אחרי הפידבק שאתם מקבלים מהגולשים אם דרך תגובות ישירות שהם משאירים לכם, ואם לפי נתונים סטטיסטים שפייסבוק מספקת כמו כמות האזכורים של הדף בכל פייסבוק או מספר הצפיות בכל סטאטוס.

עסקים שיודעים למנף את הכוח השיווקי של הדף שלהם בצורה מוצלחת ומעלים תכנים מושקעים ומעניינים שנראים יותר מסתם עוד פרסומת, הם בדרך כלל אלו שמפיקים את מרב התועלת מהמדיה החברתית.

דוגמאות לתכנים מעניינים הן תחרות צילום בין הגולשים, עריכת סקר פתוח והכרזה על הזוכה שענה את התשובה המקורית ביותר למה מגיע לו לקבל את המוצר האחרון שלכם לפני כולם, קישור למידע מקצועי (או בידורי) מעניין מרחבי הרשת וכך הלאה.

חשוב גם לדעת מה לא לעשות בכל הנוגע לסינון ומחיקה של תגובות ואיך אפשר להישאר עניינים גם כשנראה שהגולשים מנצלים את הבמה שניתנה להם בצורה שפוגעת בכם.

יתרונות נוספים של ניהול דף באופן מקצועי

חברה מקצועית עם ניסיון וידע בשיווק בפייסבוק יכולה לחסוך מכם את הצורך להקדיש חלק גדול מיום העבודה שלכם לפייסבוק שידועה בכך שהיא שואבת זמן אפקטיבית במיוחד. כמו כן, לחברות כאלו יש ניסיון טוב יותר עם קהלי יעד שונים ו"קפריזות" של גולשים, כך שאתם חוסכים מעצמכם גם את העומס הרגשי שכרוך בהתמודדות עם גולשים שלפעמים מרשים לעצמם להתנהג בצורה מוקצנת שלא משקפת אותם בחיים האמיתיים.

 

תגיות:

תגיות: