קמפיינים ממומנים הם דרך נפלאה "להזרים" אל העסק לקוחות פוטנציאלים אשר מתעניינים באופן ממוקד בשירות שהעסק יודע להציע. המודעות הממומנות מפולחות על פי קהל יעד אפשרי, ומציעות באופן קצר וקולע את השירותים והיתרונות של עבודה עם בית העסק. עבור המתעניינים שקראו את המודעה ומגלים עניין בשירות, לחיצה על הקישור תוביל אותם לקבלת מידע נוסף אודות השירותים המוצעים ובית העסק הרלוונטי.

כאן עולה השאלה – כיצד יהיה הכי נכון מבחינה שיווקית להשלים את המהלך ולגרום לגולש ליצור קשר עם בית העסק ואפילו לשם התעניינות בלבד? האם יש לשלוח אותו אל עמוד הבית של האתר? אל דף באתר המספר ונותן מידע נוסף אודות השירות? או שמא לדף נחיתה? התשובה לשאלה חשובה זו, ביחד עם כל ההסברים והסיבות – במאמר שלפניכם.

מהם היתרונות של דף נחיתה לעומת עמוד באתר?

תהליך האיפיון וההקמה של דף נחיתה הוא שונה מאוד מזה של עמוד באתר האינטרנט. בעוד בעמוד ישנם שפע של אפשרויות להמשך גלישה (על מנת להקטין את ה – bounce rate אחוז הגולשים שעוזבים את האתר ישירות לאחר שהגיעו לעמוד) ומידע רלוונטי, נרחב ועמוק על נושאים שונים המקושרים לעבודה ולשירותים שמציע בית העסק, בדף נחיתה טוב יש רק פיסקה אחת של טקסט, המנוסחת באופן שיווקי מדוייק ו"עובד", ואפשרויות ליצירת קשר. דף הנחיתה לא נועד לתת מידע מקיף לגולש – הוא נועד לשכנע אותו ליצור קשר עם בית העסק – בדרך כלל על מנת לקבל פרטים נוספים.

דף הנחיתה הוא ממוקד הרבה יותר ביחס לכל עמוד באתר האינטרנט ושומר על העניין שגילה הגולש בשירותים הניתנים על ידינו. דף הנחיתה ידגיש את הנקודות שהועלו במודעה הקצרה עליה לחץ המתעניין, יסביר עוד מדוע דווקא איתנו, ויציע פרטים / הטבות / סיבות ליצור קשר עם בית העסק באמצעות ניסוחים מעוררים לפעולה.

מתי נכון להפנות קמפיינים אל דף נחיתה?

כנראה שהחיסרון היחיד של דפי הנחיתה הוא שהם אינם מספקים מספיק אינפורמציה בנוגע לשירות המדובר. זה לא תמיד חיסרון – ישנם שירותים רבים בהם שיחה עם נציג מכירות היא יעילה ונכונה יותר לקבלת פרטים מדוייקים על פני קריאה של מידע ארוך ומשמים בנוגע לחברה. עם זאת, חשוב בדרך כלל להדגיש בטקסטים שעל דף הנחיתה כי לקבלת מידע נוסף חשוב ליצור קשר.

אחרי שהתייחסנו לעניין האינפורמציה שחלק מן הלקוחות מבקשים על מנת לבחור לבצע עיסקה, נעז ונאמר כי נכון לכל קמפיין ממומן שיש בו תקציב של מעל כמה מאות שקלים והוא מבחינתכם שווה את ההשקעה, שיהיה לו דף נחיתה ויזואלי, מדוייק, ושיווקי שיעודד לקוחות פוטנציאליים ליצור קשר.

איך בונים דף נחיתה אופטימאלי?

דף נחיתה הינו דף ויזואלי מאוד, המכיל סידור של אובייקטים בצורה אטרקטיבית שתעודד את הגולש להשאיר פרטים על מנת שתחזרו אליו עם מידע נוסף, או להתקשר אליכם. דף הנחיתה יכיל מספר טלפון וטופס התקשרות קצר וקולע, פיסקה שיווקית ותכנים ויזואליים כמו תמונה, באנר, וכדומה.

 

תגיות:

תגיות: