אז אתם שואלים איך לפתוח דף עסקי בפייסבוק? קודם כל צריך תואר ראשון במדעי המחשב ותואר שני בפסיכולוגיה ארגונית, לא באמת 🙂 פתיחת דף עסקי בת׳כלס זה תהליך די פשוט שאמור לקחת בין 4 ל-5 דקות למשתמש שיגרתי, פשוט תעקבו אחרי השלבים וצילומי המסך.

כמובן שמדובר בדף בסיסי ובהגדרה ראשונית. לחברות ועסקים שרוצים למצב ולפרסם את עצמם בצורה מקצועית בפייסבוק כדאי לפנות לבעל מקצוע שיודע את העבודה.

במקביל לתהליך אני אפרט על הנקודות הקטנות שחשוב לשים אליהם לב – אם אתם ממהרים, אפשר לדלג.

שלב ראשון – פתיחת העמוד

על מנת לפתוח עמוד עסקי אתם צריכים דבר מאוד פשוט – פרופיל פייסבוק פרטי, כן כן, אותו פרופיל שאיתו אנחנו עושים לייקים לכל אחד, מתכתבים עם החברים וכו׳. יש לכם פרופיל פרטי? לחצו כאן

אוקי, עכשיו אנחנו צריכים לבחור את סוג הדף אותו אנחנו רוצים ליצור:

  • עסק מקומי או מקום – מתאים לעסקים לוקאליים בעלי כתובת פיזית אחת (קיימת אפשרות לצ'ק-אינים, מפה, דירוג כוכבים + חוות דעת, שעות פעילות וכו׳)
  • חברה, ארגון או מוסד – מומלץ לחברות אשר קיימים אצלהם יותר מסניף/מיקום פיזי אחד או אשר עובדים במספר אזורים בארץ.
  • מותג – סוג דף זה מתאים לחברות שמוגדרות כמותג, לדוגמא: קוקה קולה או Microsoft
  • אמן, להקה או דמות ציבורית – סוג דף זה מתאים לזמרים, פוליטיקאים, שחקנים, מובילי דעת קהל וכו׳.
  • בידור – סוג דף זה מתאים בעיקר לדפי אוהדים של שחקנים, סרטים, סדרות, תוכניות טלויזיה וכו׳.
  • מטרה או קהילה – כשמו כן הוא, סוג דף המתאים לקהילות או ארגונים בעלי מטרה משותפת.

יצירת עמוד עסקי בפייסבוק

 

שלב שני – הגדרות ומידע ראשוני

נניח שאנחנו רוצים לפתוח דף מסוג עסק מקומי (סוג דף הנפוץ ביותר). אחרי שלחצנו על התמונה של "עסק מקומי או מקום" אנו מתבקשים למלא את הפרטים הבאים:

  • קטגוריה – נשתדל לבחור בקטגוריה הרלוונטית ביותר לעסק שלנו.
  • שם העסק – השתדלו לא להקליד שם ארוך מידי.
  • כתובת העסק.
  • מיקוד וטלפון של בית העסק.

סיימתם? בשעה טובה! יצרתם את הדף הראשון שלכם 🙂 אז מה נשאר לנו?

  1. הוספת לוגו – גודל מומלץ 180 * 180 פיקסל.
  2. הוספת תמונת נושא (Cover) – גודל מומלץ במחשבים  820 * 312 ואם תרצו להתאים את התמונה גם לניידים – הגודל המומלץ הוא 640 * 360. הזוי שנכון לכתיבת שורות אלו (יוני 2017) מר צוקרברג עדין לא פתר את הפרשי הרזולוצייה בין המכשירים, אבל כנראה יש לו דברים יותר חשובים להתעסק בהם 🙂
  3. הזנת מידע כללי על העסק (אודות העסק)
  4. הגדרות בסיסיות של הדף.

נתחיל מהשניים הראשונים, הלוגו ותמונת הנושא.

עריכת עמוד עסקי בפייסבוק

 

עכשיו נעבור להזנת המידע אודות העסק, תלחצו על ״אודות״ בתפריט צד ואז על ״ערוך פרטי דף״

הגדרות עמוד עסקי בפייסבוק

 

בחלון שנפתח לכם מלאו את כל הפרטים אודות העסק על מנת לעזור לגולשים להבין מי אתם, איפה אתם, מתי אתם וכו׳ 🙂 לא לשכוח ללחוץ שמור או Save Changes בסיום העריכה.

הזנת פרטי העסק בדף העסקי

שלב שלישי – הנעה לפעולה

החלק האחרון שנדבר עליו הוא ההנעה לפעולה בדף: חיוג, שליחת מייל, מעבר לאתר, שליחת הודעה, הורדת אפליקציה וכו׳. לחצו על הכפתור ״הוסף לחצן״ בחרו את ההנעה המתאימה עבורכם. הנפוץ ביותר במיוחד בעסקים לוקאליים הוא – כפתור החיוג. אין דאגה, אפשר לשנות את סוג ההנעה לפעולה בכל עת.

הנעה לפעולה בדף העסקי בפייסבוק

 

זהו זה, סיימנו. עכשיו יש לכם דף שאיתו כבר אפשר להתחיל לעבוד. לאלו שהגיעו עד לשורות אלו ונשארו להם עוד כמה דקות, אני ממליץ ליצור ולהוסיף טאבים/כפתורי צד מעוצבים לעמוד החדש שלכם >> המדריך ליצירת טאבים לפייסבוק ב-5 דק׳.

 

 

תגיות:

תגיות: